Glada nyheter!

Hihi.. Idag har jag fått reda på en sak. Blev riktigt glad när jag fick höra det! Spännande värre...  Fast vad det är säger jag inte    *elak* :)  Men glad blev jag i alla fall!


På tal om något helt annat så verkar min bil vara sur på mig eller nåt. Skulle iväg och handla idag. Börjar med att gummit till vindrutetorkaren lossnar, så då fick jag börja pilla dit den. Sen kör jag iväg. Har kommit till korsningen mot Dübengatan och ska svänga ut. Poff så sitter jag där med växelspaksknoppen i handen! What liksom! Fick tillbaks den på nåt konstigt sätt, men den satt inte helt på plats kände jag. Åkte till Hjampis där J var och gjorde ett jobb så fick han komma ut och kolla på vindrutetorkaren och växelspaksknoppen. Fick väl dit knoppen lite provisoriskt sådär. Så ska jag då köra till Coop. Mitt i stora korsningen vid trafikljusen vid statshuset så lossnar knopphelvetet IGEN!!! Snacka om panik jag fick då jag hade mötande trafik  (jag skulle åt vänster) och fick inte i nån växel. Vet inte hur jag lyckades, men jag fick i en växel iaf. Den sitter inte som den ska där på spaken ännu heller. Känns jätteskumt när man ska växla. Känns som att knoppen kan lossna när som helst. Huvvaligen!

Kommer bli en låååååång natt inatt. Eller rättare sagt, en natt med lite sömn. Håller på att baka tårtbottnar. Varje tårtbotten tar 100 minuter att grädda. Håller på med den första nu. Den är väl typ klar om 80 minuter eller nåt sånt... Imorrn ska jag baka lite småkakor och vanlig tårtbotten :)

Nu blir det iaf mys framför tv:n :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-17 @ 23:13:02
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Mr . Pitt

Haha fan va drygt :D

2008-03-20 @ 01:40:44
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: Therese Lantz

Men fy vad fasansfullt att inte kunna växla mitt i trafiken! :/

2008-04-01 @ 16:05:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Elli

Therese: Ja... Det var hemskt!

2008-04-02 @ 17:12:14
URL: http://snigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0