Tyvärr...

Inga bilder idag heller. Har varit i Vittangi, Vitåfors och Gällivare med J idag. Skönt att komma bort hemifrån en sväng.  Vi åkte strax efter 9 imorse och kom hem runt 20-tiden ikväll. Har varit en lång dag. Speciellt med tanke på att jag varit vaken sen 2.40 inatt. Kunde inte sova. Slumrade iofs till en pytteliten stund när jag satt i bilen och väntade på att J skulle göra klart jobben där i Vittangi och Vitåfors.  Ska bli riktigt skönt att lägga sig nu snart. Hoppas bara att jag kan sova inatt. Mycket som rör sig i hjärnan nu. Usch... Jag är såååå sjukt nervös inför nästa vecka. Får ont i magen bara jag tänker på det.... Å tänker på det gör jag ungefär hela tiden... Svårt att släppa det liksom...

Nu ska jag läsa lite tills ögonen går i kors och sen förhoppningsvis sova!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer säkert gå jättebra nästa vecka. Bara bra att vara lite nervös tror jag. Men du kommer fixa det, lätt!

2008-01-30 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0