Till fjälls

Blir nog en tur till Abisko idag med J. Tar varje chans jag får nu till lite miljöombyte.  Tur att han har sånt jobb att han måste fara iväg till olika ställen ibland för att fixa och greja :) 

Inatt har jag  lyckats sova ca 5 timmar i sträck. Alltid nånting. Känner att jag skulle behöva sova mer, men det går inte. Får ingen ro. Väldigt irriterande...

Nåväl. Kanske lyckas sova mer inatt. Hoppas går ju alltid :)

Nu ska jag gå och fixa med lite mackor och grejer som vi ska ha med oss idag när vi far iväg.

Kommentarer
Postat av: Satu

Hade panikångest inatt med... fy faen!

Usch var helt säker på att min sista stund var kommen,var uppe och gick 2 ggr. ska in i en hälsokost och köpa Rosenrot(lindrar vid oro,deppression),och även Valeriana (lugnande,ungefär som sömnmedel)

testa du med! (istället för mediciner)

Kram och ha en fin dag gumman!!!

2008-01-31 @ 09:38:38
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Cim

Hej där, Kul med ny som skriver på min blogg... Hur hittade du mig, är slltid lika nyfiken... *ler*

Ha en underbar dag!!!
Cim

2008-01-31 @ 13:05:12
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0