Tack och trött

Tack för alla boktips! Ska ta och läsa de böckerna här framöver.

Så vad händer idag då. Inte mycket hoppas jag. Är så himla trött igen. Hoppas jag piggnar på under dagen iaf .
Mötet igår var långt. Inte förrän efter 21 var vi färdiga. Så över 3 timmar var vi där. Men det var mycket intressant. Ska bli spännande att se hur det blir att genomföra det i praktiken bara. Många frågetecken finns det ju såklart. Nåja. Det blir nog bra i slutändan!

Tänk om man skulle orka gå och göra sig lite frukost. Är hungrig, men har ingen aning om vad jag vill ha till frukost. Inte sugen på nåt speciellt direkt. Allt jag kommer på känns äckligt. Tror jag ska avvakta en stund och se...

Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: HELLO MOMMY = satu

hihi.. har det blitt nån frukost än?

Kram

2008-01-18 @ 09:38:43
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: HELLO MOMMY = satu

Jo... nu ska jag in i duschen ,tog en extra promenad efter dagis är helt svettig..

sen ska jag skriva ner hurdan design jag vill ha och maila tjejen som ska hjälpa mig med den..

jo,jag vet det där met mat...är ett evigt gissel. Jag äter nudelsoppa idag. Snabbt och gott.

hihii

2008-01-18 @ 10:08:07
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Neil Strauss har gjort mååånga klockrena böcker.. kolla in han.. de är mitt bästa tips :D
nu ska jag sluta tipsa :D

2008-01-18 @ 13:28:16
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0