Städa...

Usch så trist det är att städa... Nog för att det är skönt sen när det är gjort... men det är inte skoj när man är mitt uppe i det... Har lite städpaus nu. Måste samla mer krafter för att orka dammsuga :)  Hade en riktigt jävlig natt. Sovit sjukt dåligt. Haft så himla ont i magen så jag knappt kunnat ligga, sitta eller stå.... Mådde verkligen uselt...  Måste ha varit något jag åt igår som det kanske fanns spår av gluten i. Det är det enda jag kan tänka mig. Har fortfarande lite ont i magen.. Inte alls skoj.

Nu ska jag fortsätta städa. Får kanske besök ikväll... Då måste det ju se lite fint ut iaf :)

Kommentarer
Postat av: hilda

usch lycka till emd ständingen..jag skulle med behöva dammsuga men det är så tråkigt..får se om ja kanske kan få krafter till det jag med :)

2008-01-12 @ 11:46:05
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: hilda

åh tack..ja jag ahr inget att göra på hela dagen men ändå känns det som städa är det sista jag vill göra haha..hopaps du snart får tillräckligt med kraft för att sätta på damssugaren ahha..det är ju himla skönt när det är över.

2008-01-12 @ 12:18:25
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: hilda

åh vad dutig du är..ja ett skåp skulle nog behövas..lät ju som en smart ide..ja nåt måste göras..de ligger ju bara överallt

2008-01-12 @ 12:50:26
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Malin

Kanske du också fått problem med blindtarmen? Det börjar med magont. :o)

2008-01-12 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0