Dålig på att uppdatera

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Men tiden finns liksom inte riktigt. Eller. Tiden finns, men inte till att blogga. Finns så mycket att göra här i huset. Både på insidan och utsidan. Fast inomhus är det inga renoveringsjobb i alla fall. Bara såna  "småsaker" som att få i ordning och få bort kartongerna. Ute har vi börjat fixa garageporten. Fy så ful den har varit. Färgen helt sliten och sådär.

Jahaja. Vad har då hänt sen jag uppdaterade sist... Hmm..  Massor! Kirunafestivalen kom och gick. Var inte allt för bra väder, men det var trevligt ändå. Har även varit ner till Sundsvall och hämtat hem de saker som varit magasinerade där. Skönt att få hem dem! Nu har vi ju plats att förvara dem oxå. Det är så mkt vi har gjort så det är svårt att komma ihåg allt.
Förra veckan började jag jobba efter semestern i alla fall. Gick riktigt bra. Trots att jag inledde med en 6-dagars vecka. Tack för den liksom! Var helt sjukt trött vill jag lova.

Idag började min kära sambo jobba efter semestern. Han hade ju flyttat fram sin semester eftersom vi skulle flytta där i juni.
Nä, nå nu vet jag inte så mkt mer. Hade garanterat kunna skriva i timtals om allt som hänt och som man gjort, men det hade nog ingen orkat läsa ändå så :)

Avslutar med att säga att alla som vill komma och hälsa på är så välkomna så! Hör bara av er innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0