Migrän...

Fasen vad det är jobbigt att ha migrän. Önskar att det gick över NU. På en gång. Less på att ha ont i skallen. Ännu har inte migränmedicinen hjälpt. Nog med gnäll för nu.

Nu är min första arbetsträningsvecka över. Gick rätt bra ändå. Imorrn ska jag sova ut! Sova är skönt!

Hade tid hos beteendevetaren idag. Så när jag kom dit var det mörkt och låst. Hmmm.. skumt. Började leta efter lappen där tid och datum stod på. Oj oj... Det var klockan 16 jag hade tid, men jag hade av nån anledning fått för mig att jag hade tid 16.30. Trodde att beteendevetaren varit där, men sen åkt hem då jag ändå var en halvtimme sen. Tog och ringde till honom och gissa vad. Han hade helt missat att jag skulle dit idag. :) I hans ena kalender stod det att jag hade tid idag, men inte i hans andra kalender. Tänkte att det bara var å knata hem igen när han missat. Men han sa att han skulle vara där på 10 minuter och det var han :) Kanske inte så konstigt att han missat att det var idag jag skulle dit. Han sa att han jobbat typ dygnet runt med krishantering sen dödsolyckan på LKAB inträffade.
Men i alla fall så  fick jag min timmes prat idag. Skönt. Det behövdes verkligen. Få ventilera hur jag känner det och uppfattar det här med att ha börjat arbetsträna. Han har ju ändå massor av erfarenhet från sånt.

Nu ska jag gå och vira in mig i en filt tror jag. Får såna fross-attacker nu så det är hemskt. Ska nog läsa lite bok oxå :)

Kommentarer
Postat av: Satu

åååh,gumman,migrän är inget vidare!!

många varma kramar från oss!!

2008-02-08 @ 16:27:15
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0