Jodå, jag lever....

Kanske dax att uppdatera lite. Är väl 3 månader sen jag skrev något här sist. Vet inte vart tiden har tagit vägen. Känns som att dagarna bara har svischat förbi.   Skönt att det snart är jul och lite ledighet så man hinner återhämta sig lite mer :)

Sitter här halvt påklädd för promenad. Måste ta mig ut för jag har sån sprängande huvudvärk. Misstänker att det är migrän på G.  Å det är fasen inte roligt.

Nåja. Ska försöka uppdatera snart igen! Tänkte bara ge ifrån mig ett litet livstecken.

Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yey! Du är tillbaka i bloggvärlden, jag har saknat dig! Och Malin är tillbaka, det är nästan som förr! :)

2008-12-07 @ 17:52:23
URL: http://detsnurrarimitthuvud.blogspot.com
Postat av: Malin

2008-12-07 @ 20:28:51
Postat av: Malin

I'm BACK! :o)

Tycker du kan uppdatera lite oftare än var tredje månad.

2008-12-07 @ 20:29:53
URL: http://nilamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0