Perfekt födelsedagspresent!

Åh, jag är sååå nöjd med födelsedagspresenten till J! Tror jag har hittat den perfekta presenten! Men vad det är kan jag inte skriva förrän han fått den på onsdag! :)

Helgen har som vanligt gått superfort. Jag har bakat muffins, skruvat ner en klädstång, spacklat lite hål, slipat spacklet och spacklat en gång till. Ska väl ta och slipa det en sista gång och sen måla över spacklet. Håller på att göra en liten del av våran stora skrubb till min "walk-in-closet".  Har massa roliga idéer. Får se vilka som man gör något av! Men spännande och roligt är det.

Idag har vi plusgrader här. Å vad händer när det är plusgrader och solen skiner...? Jo, snön på taket börjar tina. Så jag har varit och skottat balkongen 2 gånger idag. Fyyy så tung snön var. Hade precis skottat första omgången, ställt ut spaden på bron å sen hör jag hur det dånar till. Jaha, bara ut å skotta igen :) Men tur att jag inte var ute när snön rasade..

Hmm.. Undrar vad man ska hitta på nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0