Måndag igen...

Ny vecka igen. Vart tar tiden vägen? Veckorna går så fort...  I lördags gjorde jag ännu en sak som det var typ 15 år sedan jag gjorde sist! Jag åkte nämligen längdskidor. Riktigt roligt var det. Tyvärr är mina pjäxor lite dumma (de klämmer åt på sidan av fötterna) men jag trotsar det och åker i alla fall! Igår var jag och åkte ännu en sväng. Gick ännu bättre igår, fast fortfarande lite vingligt ibland :) Men det blir väl bättre. Idag är jag stel som jag vet inte vad...  Hoff. När jag har legat i soffan eller suttit still en längre tid och ska resa på mig så är det knappt jag kommer upp.. Haha... Jag börjar bli gammal tror jag :)

Nu ska jag ta och göra en matlista för den här veckan. Alltid lika svårt. Tar tacksamt emot tips på "nya" maträtter som jag kan laga. Känns som att man gör samma saker hela tiden. Dåligt med fantasi just nu. Annars brukar jag experimentera ihop nya maträtter lite då och då :) Å det brukar nästan alltid bli bra :)






Malin: Jag glömde tyvärr att fota våffelätningen :(

Jenny: Japp, oftare blir det! Har redan hunnit äta våfflor 2 gånger till :) (iofs resterna av den första gräddningen, men ändå!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill också åka längdskidor! Förra året åkte jag som mest två mil i veckan, jag vill göra det igen men det är rätt lönlöst i Umeå. Måste ha bil och allt sånt. Men det är roligt! Lycka till!

2009-03-09 @ 18:28:26
URL: http://detsnurrarimitthuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0