Nytt år...

Tänkte att jag kanske skulle ta och skriva några rader igen. Har varit på väg att uppdatera flera gånger, men inspirationen har inte riktigt funnits där. Inte orken heller.

Julen och nyåret har passerat med en väldans fart. Har inte hunnit njuta av någon direkt ledighet eftersom både jag och J legat däckade typ hela julhelgen och lite till. Nyårsafton blev en väldigt lugn kväll, ingen av oss var i form för att orka partaja eller sådär. Så vi var hemma och tog det lugnt, åt god middag, promenerade förbi J:s föräldrar och önskade gott nytt år. Fick sällskap tillbaka till oss av D som var i stan för en gångs skull! Vi bara chillade, kollade film och gjorde ungefär ingenting. Grymt skönt! Vi åkte dock till stan för att kolla fyrverkerierna till 12-slaget. Fanns ju hur många idioter som helst som sköt raketer åt alla håll och kanter. Jävlar vad förbannad jag blev när det landade en raketdel på min bil. Skrek några väl valda ord åt de som hade skjutit. Men de var så fulla så de reagerade inte ens. Jävla idioter!!

Jahaja, undrar vad detta nya år kan innebära då. Spännande att se! :)  Min viktkamp fortsätter i alla fall. Känner mig motiverad igen efter att ha haft en svacka kring jul och nyår (pga att jag låg sjuk).

Nu ska jag gå och fixa lite middag. Kanske startar en tvättmaskin oxå :) Har nog blivit lite skadad, för nu helt plötsligt så tycker jag det är roligt med allt sånt hushållsarbete! Gillar att tvätta å städa och dona...  Kanske är det bara övergående, kanske fortsätter det. Det återstår att se!

På återhörande!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad! Kolla min blogg.

2009-01-10 @ 21:20:59
URL: http://nilamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0