Vinter eller?

Man skulle lätt kunna tro att det är vinter och inte i mitten av maj när man tittar ut. Snön bara vräker ner och det är alldeles vitt ute. Nu är jag väldigt less på allt vad snö heter.

Här hemma har vi börjat packa lite smått. Är ju ungefär bara en månad kvar tills det är dax! Längtar massor.  Helgen har varit lugn, vi har bara städat och packat typ. Har planterat lite fröer oxå. Förhoppningsvis kommer det att komma lite persilja, gräslök och purjolök av dem :) Ska bli spännande att se.

Nu åter till annat igen!

Kommentarer
Postat av: Satu

Åh vad trist med snön. Men numera är det svinkallt härnere också. Fram med höstgrejerna igen... :(



Du,vad BRA du skrev du ska plantera frön,för nu fick jag också lust på det nämligen! Ska iväg imorrn och handla in lite fröer jag med och bedriva växthus på min inglasade balkong! Lite tomater också... hihi



Kram från oss :D

2008-05-18 @ 21:30:53
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Satu

Åhh vad kul,en HUSBLOGG! jaaa! Ska kika in där..lovar

2008-05-18 @ 22:09:16
Postat av: Therese

Härligt med snö ;)

Här skiner solen och vi går omkring i linne och flip-flops, haha!

Kramar

2008-05-19 @ 17:34:41
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Cim

Morning, här vill vi inte ha snö, fy fan...

Hoppas vädret vänder hos er...

Massa kramisar

2008-05-20 @ 09:22:15
URL: http://nygiftafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0