Orkeslös...

Såååå trött, så trött, så trött.  Längesen nu som jag hade en sån här tröttperiod. Det går väl över snart hoppas jag :)  På jobbet går det bara bra än så länge... Skönt. Trivs bra där... Det är ju huvudsaken.

Jahaja, vad har då hänt sen jag uppdaterade sist. Hmm...  Säkert massor. Var en lugn valborg i husvagnen. Vi tog det lugnt och hade det mysigt! Precis som det ska vara :)

Funderingarna kring den hemliga grejen pågår fortfarande :) Ska bli spännande att se vad som händer på den fronten.... Hihihi...


Nä, nu måste jag börja fixa med grattiskort och såna saker. Lillkusinen J fyller 16 idag och hans syster fyllde 18 i lördags. Hmmmm...  Det var ju nyss de var pyttesmå och söta och alldeles underbara :) Nu har lilla J tjej och allt. Hjälp. Jag känner mig extremt gammal nu. Ålderskris på G tror jag....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja gud, det är när man ser sina småkusiner växa upp som man får åldersångest... verkligen... och min lillkusin ska ju ha barn snart! Hur gammal är inte jag då?! Haha.

2008-05-08 @ 10:55:59
URL: http://detsnurrarimitthuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0