Yrvaken

Vid 13-tiden idag låg jag och läste bok i sängen. Var redan innan supertrött. Ju mer jag läste desto mer började ögonen gå i kors. La ifrån mig boken och slumrade till. Bara någon sekund senare ringer mobilen. Hmm.. ett 08-nummer. Tänkte snabbt att jag känner väl ingen där som vill ringa till mig :) Visade sig att det var nån snubbe från Telia. Tänk att de alltid försöker komma med massa erbjudanden. Men de lyckas ganska dåligt eftersom jag redan har det som de ville erbjuda. Varför kan de inte kolla upp sånt innan de ringer för? Jobbigt. 

Efter att samtalet var avslutat kände jag hur hjärtat slog jättesnabbt och så mådde jag dåligt.  Det händer nästan alltid när jag sover och vaknar i panik av att nånting väcker mig. Jätteläskigt.  På nåt sätt så lyckades jag slumra till igen. Vaknade inte förrän 2 timmar senare av att mobilen återigen ringer. Okänt nummer. Jobbet.  De skulle bara höra om jag ska vara med på ett möte här om nån vecka. Fick fundera tills på måndag. :)

Så nu sitter jag här. Halvt yrvaken och funderar på vad det var jag drömt när jag sovit. Sinnessjuka drömmar. Usch. Å lite läskiga faktiskt.  Sov visst så hårt att jag inte ens hörde att posten kom. Brukar annars alltid vakna av det om jag sover den tiden.

En timme kvar tills J slutar. Äntligen helg! Längtar tills han kommer hem! :)

Nu ska jag gå och läsa klart boken jag håller på med. Inte många sidor kvar nu. Riktigt spännande nu :)

Kommentarer
Postat av: hilda

jaa avskyr dessa telefonförsäljare..de väcker mig och stör ..usch nej bort med det..

2008-01-18 @ 16:13:05
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh det är det värsta, när man vaknar upp sådär skräckslaget, och hjärtat pumpar på hur länge som helst och man kan inte riktigt slappna av. Hemska värld.

2008-01-18 @ 21:33:43
URL: http://detsnurrarimitthuvud.blogspot.com
Postat av: HELLO MOMMY / Satu

thanx!

trött sova säng nu! Nighty nighty!

2008-01-18 @ 23:13:42
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Satu

Oj. Ja du vet ju vad jag tycker om snö! *brrrr* =P

Vad ska ni hitta på idag då?

=D

2008-01-19 @ 11:31:42
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0