Slut på energi...

Det där mötet tog all min energi idag. Men det gick faktiskt över förväntan. Är glad att jag har fått en bra handläggare på FK...  Är även glad över att företagshälsovården vi är anslutna till är toppen. Så den 4:e februari är det dax.. Har många tankar och känslor angående det. Har ju några veckor på mig att förbereda mig och bearbeta det, så det är ju bra. Är glad att mötet är avklarat iaf.

Något mindre skoj som hände idag var att på vägen hem så halkade jag och ramlade pladask. Slog båda smalbenen på något konstigt sätt. Jag vet inte hur jag landade riktigt för jag försökte ta mig upp så fort som möjligt. Å självklart hände detta nästan mitt i stan. Jag hatar när de har plogat och skrapat vägarna så det blir såna där hala fläckar som är svåra att upptäcka.  Är alldeles öm på benen nu.

Nu ska jag inta soffläge igen och fortsätta läsa. Har fått låna böcker av Kerran. Riktigt bra böcker. Självbiografiska böcker är det jag läst nu. Hur fängslande som helst. Svårt att lägga ifrån sig boken. Vill bara läsa mer och mer :)

Soffläge var det ja...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, ska du börja jobba nu? Om du ska det, känns det bra? :)

2008-01-14 @ 21:32:47
URL: http://detsnurrarimitthuvud.blogspot.com
Postat av: Satu

ååh.

Låter såå mysigt med bol. Har ingen ro till det själv just nu,men det kommer väl. Ska ta mig ett varmt bad.

kram

2008-01-15 @ 11:11:45
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0