Fusk?!?!

Tog bort det tidigare inlägget jag skrivit om fusk :) Vet inte om nån hunnit läsa det. Men det är skitsamma.  Jag tror iaf att folk fuskar med stegtävlingen vi är med i. Ingen på mitt jobb då, men på andra ställen i landet... Det tycker jag är fel. Jag känner mig redan mindre motiverad trots att tävlingen bara pågått sen igår. Nåja. Får väl se vad som händer och sker.

Idag ska jag vara med på ett kvällsmöte på jobbet. Ingen lust till det, men eftersom det rör vad som kommer att hända snart så kan det nog vara bra att vara där. För min egen skull om inte annat.

Nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Satu

Klart som tusan det finns fuskare. När dte gäller priser,pengar eller prestige så kan folk vara kapabla till nästan vad som helst!!!

Kram

2008-01-17 @ 11:29:09
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0