Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Skönt! I helg åker alla julsakerna ner till källaren igen. Jag hoppas att vi tar en tur ner till Kurravaara och kollar till husvagnen oxå. Jag vill ha semester nu! Åka runt i landet och bo i vår supermysiga husvagn!

Planerna för dagen är inte många. Ska och luncha med Kerran idag. Trevligt.   Sen blir det väl att städa och plocka lite här hemma. Tvätta är också ett måste.

Status för handen är oförändrat. Fortfarande bortdomnad. Men jag börjar bli van nu.  Migränattacken jag hade igår har gått över. Tack och lov. Men jag låg i sängen i princip hela dagen igår. Var bara uppe kortare stunder.

Snö har vi oxå fått. Massvis med snö! Det är mysigt med snö! Snart är det dax för snöfestivalen oxå. Kanske skulle ta och ta sig dit i tid i år och kolla alla snöskulpturer innan de hunnit bli förstörda.

Nu är det dax att börja göra sig klar för dagen. Hoppas ni läsare får en trevlig dag!

Och så en hälsning till Malin: Krya på dig!


Kommentarer
Postat av: Satu

desamma! hoppas din dag blir trevlig... och det skulle vara kul att se bilde rpå snöskulpturerna om ni åker till den där festivalen!

kram

2008-01-11 @ 10:26:39
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Satu

OOOH-här var det VÅRKÄNSLOR ute,för all snö har smält bort HELT,fåglarna kvittrade och sjöng,solen skiner ,och jag såg tom knoppar på vissa träd!

2008-01-11 @ 11:15:31
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för tanken, det värmer. :o)

2008-01-12 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0