Typiskt...

Här har jag gått och oroat mig, sovit sjukt dåligt inatt, funderat så att jag knappt vet ut och in längre. Och vad händer. Chefen blir sjuk. Mötet idag inställt. Så typiskt liksom. Så nu måste jag gå igenom allt det här IGEN. För det kommer bli likadant inför nästa gång mötet är planerat. Förhoppningsvis har vissa saker gått att lösa tills dess. Hoppas det. Det hade varit så himla bra. 

Nåt som är lite sjukt är att jag natten till i lördags drömde att mötet inte skulle bli av. Fast då avbokade chefen en kvart innan mötet skulle börja. I drömmen var det inte för att han var sjuk som mötet blev inställt heller. Men lite lustigt att jag drömde det :)

Så idag blir det en lugn dag. Tänkte kolla lite film och läsa bok. Men INTE sova på dan. Måste hålla mig vaken så jag kan somna ikväll. Ska nämligen köra till Gällivare efter jag varit på jobbet imorrn. Då vill jag hemskt gärna vara lite piggare :) Nåväl. Nu är det dax att fixa lite frukost och sen kolla film :)

Kommentarer
Postat av: Satu

näe? vad skumt! kanske du är syyynsk? :P

Hoppas dagen blev fin! kram och natti natti gumman1 :D

2008-02-26 @ 22:43:44
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0