Först effektiv, sen lugn :)

Började min fredag med att sova. Var såååååååååå himla skönt att få sova ut :) Sover inte så bra nätterna till de dagar jag ska vara på jobbet.  Ska inte säga hur länge jag låg i sängen idag, men det var väldigt länge i alla fall. Väldigt välbehövligt oxå! När jag väl orkade mig upp satte jag igång att vara effektiv. Tömde diskmaskinen, fyllde på diskmaskinen och startade den. Skrev en handlingslista och knatade sen ner till Coop och handlade. Fy fasen så mkt folk det var där. Ångest och panik säger jag bara. Fy så sjukt jobbigt.  Åkte med J hem när han slutade jobba :)

Väl hemma packade jag upp det som handlats. Tömde diskmaskinen som var färdig och laddade in ännu mer disk och startade den. Var och slängde sånt där återvinningsbart i soprummet oxå och sen har jag pantat flaskor och sådär på Konsum. Köpte tvättmedel och sköljmedel. Å nu har jag startat en tvättmaskin :) Det känns så härligt att jag orkar göra saker. Att jag vissa dagar har energi och ork. Dock har jag inte det de dagar jag är på jobbet.

Nu är det väl dax att hänga upp tvätten. Kanske starta en till maskin. Sen blir det nog film och slappa resten av kvällen :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vilken energi du har idag :)
Härligt att få så mycket gjort *avundsjuk*
Ha en trevlig helg!
Kram Therese

2008-02-29 @ 22:05:37
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0