Dagens otur...

Skulle för en stund sen putsa mina glasögon (de gamla). Tog av mig dem och poff så var det nåt som lossnade.. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Ena glaset lossnade. Skruven försvann oxå. Typiskt. Tur att jag har mina nya glasögon jag kan använda. Dock är jag så ovan vid dem att jag har använt mina gamla av gammal vana. Men nu ser jag mkt bättre än med mina gamla glasögon.  Är väl bara att vänja sig nu. Hoff. Kommer ha ont i skallen och må illa innan jag vant mig. Kanske därför oxå jag hellre tagit mina gamla :)  Men nu har jag inget val...

NU är det back to fåtöljen som gäller... Mår inte så bra... Känns som att jag håller på att bli sjuk. Usch...

Kommentarer
Postat av: Malin

Nya glasögon är väl schysst! Du har väl skaffat dem för att använda, eller hur? :o)

2008-02-23 @ 10:41:01
URL: http://nilamz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0