Snö!

Igår kväll när J öppnade balkongdörren för att vädra lite och sa att det snöade trodde jag att han skojade. Men icke! Det snöade. Usch och fy. Imorse när jag kliver upp och tittar ut genom fönstret så snöar det ännu mer än vad det gjorde igårkväll. Roligt väder liksom. Snöar fortfarande. Stooora flingor som dalar ner. Vi hade ju hoppats på finväder i helg så vi hade kunnat vara i husvagnen.  Visst, det går att vara där trots att det snöar, men det är ju inte lika roligt. Går ju inte att sitta ute och njuta av solen när det är mulet :)

Jag trotsade iaf detta hemska väder idag och tog på mig leggings, kjol och kortärmad tröja. Frös faktiskt ingenting :) 

Har varit och besiktat min lilla pärla idag. Usch så orolig jag har varit för besiktningen. Vet inte varför, men jag har varit det. Rädd att det ska vara massa saker som inte är som det ska. Men se det var det inte! Bilen var i toppskick! Fick till och med höra av besiktingsmannen att jag hade en fin och välvårdad bil! *stolt*  Sånt är ju alltid skoj att höra...

Tror jag behöver ta en liten powernap nu, sen ska jag orka träna. Hade lunchdejt med K på jobbet idag. Det var skönt att få sitta i lugn och ro och surra lite faktiskt. Var längesen sist. Även fast vi ses på jobbet varje dag som jag är där så är det inte alltid man hinner surra.

Så trots att det är skitväder ute så är jag riktigt glad! Det är skönt att saker och ting går åt rätt håll. Precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0