Kort stubin...

Idag har jag verkligen inte haft någon lång stubin. Hände massor på jobbet som gjorde mig helt galen minst sagt! Tur att de där 2 timmarna gick fort idag. 

Skulle hämta hem bilen nu på eftermiddagen. Den stod på en av jobbets motorvärmarplatser. Låser upp och hoppar in i bilen. Trycker den där pluppen på nyckeln i tändningslåset... Ingenting händer. Den där lilla röda lampan bara blinkar. Testade jag vet inte hur många gånger men inget händer. Går in på jobbet en sväng. Dricker lite vatten och chillar en stund. Sen när jag kommer till bilen typ  30 minuter senare. Ja, då startar den minsann på en gång. Kom hem. Parkerade aningens slarvigt och sprang upp till lägenheten och hämtade min paketavi. Å vad händer när jag kommer till bilen. Jo. Den startar inte!!!! Gissa om jag var lite less då. Kändes som att jag hade kunnat börja gråta vilken sekund som helst. Går tillbaks till lägenheten och hämtar min andra bilnyckel. Testar med den. Inget händer. Vad glad man blir då liksom. Eller så inte. Tillslut efter massor med minuter så startar bilen! Jippi! Så kunde jag äntligen hämta mitt paket från OKQ8. Var livrädd att bilen inte skulle starta där när jag skulle hem. Men den startade typ direkt.

Hoppas nu bara att resten av dagen blir bättre än hur början av dagen varit!

Kommentarer
Postat av: Therese Lantz

Vad är det för bil du har egentligen? :)

Du, jag köpte nya örhängen idag på en smyckesaffär där de också tar hål, och de sa att efter max åtta veckor ska man slänga håltagningshängena, för de är mycket tjockare än vanliga örhängen, så efter 6-8 veckor ska man inte använda dem mer. Så jag köpte ett par tunna ringer typ, som han rekommenderade.
Tänkte på att du sa att du använder dina :)

2008-04-07 @ 13:24:54
URL: http://lantz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0